Helgen över

Halloj!
Snart är helgen över, och "lovet" börjar.
Rebecca och Angelica åkte vid 13.00 till mamma.
Vet inte riktigt när Rebecca kommer hem igen, men jag saknar båda flickorna redan.

Vad gör man när man är själv?
Jag har glömt.

Hittills har jag bara:
- Lagt in en maskintvätt
- Samlat in all smutstvätt
- Bloggat
- Lyssnat på musik
- Tagit fram lite bilder och satt den på den nya hyllan.
- Plockat undan
- Ätit en kakbit.
- Ställt om klockorna
- Bäddat.
- Letat efter lediga jobb.
Och nu sitter jag framför TV:n och datorn.
Tur att hela veckan är fylld med möten och liknande utflykter...
Jag vet inte vad jag ska göra åt min massiva smärta, som går från axlarna och upp över hela huvudet.
Inget funkar.
Vi hörs.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback