Hyllorna

Rebeccas bokhylla blev så här:
Och detta är inte alla böcker. Hela hennes skrivbord är fyllt + en lång hylla på en vägg har hon böcker ståendes.
Sedan fick jag en hylla till ett enormt underpris, bara några månader gammal, som var så jobbig att sätta ihop.
När vi sätte ihop den och när den väl var uppe. ^
Väl uppe och fixat. Det är SÅÅ HÄÄÄÄR skönt att bli av med allt som ligger på alla bord och skräpar.
Och nästan ännu skönare att få ordning på allt, alla skolsaker, papper osv.
Hyllorna kommer fyllas på mer, när jag orkar fortsätta. Allt måste bli rätt placerat.
Fler kort ska upp, och högst upp ska jag ha någon spc. annordning har jag planerat.
En sak jag gjorde som jag tycker väldigt mycket om är:
Lyktorna har jag fått av sötisarna Lotta och Line :)
Vad tycker ni?
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback