No money

Är jätteledsen idag, körlektionen gick dåligt och jag oroar mig för pengar.
Det kostar så sjukt mycket att ta körkortet och att ligga under existensminimum och klara de kostnaderna...
är egentligen omöjligt.
Vi behöver en del saker, som kläder och skor...,
och många planer för de kommande månaderna verkar gå i stöpet.
Det är så tråkigt... Jag hade verkligen sett fram emot att gå på filmen "Abduction" på bio som har premiär idag.
Det går inte.

Jag längtar till Breaking Dawn part 1 också som har premiär i november... men det blir troligen inte heller av.
Och One tree hill boxarna... ja... den som väntar på ngt gott...
Jag vet att detta är lyx och jag vet att det är gnälligt och löjligt...
Men har man hoppats på saker så... ja.
Är så trött och ledsen.
Nu ska vi äta.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback