Onsdag

Idag var det upp till sjukgymnasten vid halv nio, där han tejpade mig och drog min nacke.
Vad plåstning eller tejpning är har jag skrivit om tidigare, HÄR.
Sedan var det Programhantering Office, Naturkunskap A och Svenska A.
Efter det var det delen i den multimodala rehabiliteringen som kallar Basal kroppskännedom.
Hem för att laga mat, planera lite inför att Rebecca ska till Stockholm för en undersökning av ögonen.
Se Dr. Phil
Sedan (äntligen) börja se säsong 5 av One tree hill. Det tog lite tid att spara men jag och Becca klarar vad vi än vill.
Så nu sitter vi här och myser. Under mysigt täcken och hör det kalla regnet droppa utanför.
På den basala kroppskännedommen så sa arbetsteraputen/sjukgymnasten där två saker jag fastnade för.
‎"vi är alla en normalvariant"
"jag tänker mig det som en ek, lika stor och stabil. nu ska ni försöka hitta den stabiliteten inom er"
Värt att tänka på.
//
Wivica
Bild tagen av mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback