Ska utrota körkortsteori om jag får möjligheten..

Halloj!
Idag började jag morgonen med en promenad och sjukgymnastövningar.
Sedan fixade jag lite här hemma, pratat med mamma och tagit ett bad (och läst i körkortsboken).
Sedan 14.30 så har jag hållt på med körkortsteori och har gjort tre tester.
Det finns massa olika tester numera men fyra faser som behandlar olika delar av teorin.
A, B, C och Fas Fordon.
På de riktiga provet så får man inte ha mer än 13 fel för då kuggar man. Dessa tester accepterar något fel mer. Men jag räknar godkänd som på det riktiga provet.
Jag gjorde idag:
A: 60 av 70 - 10 fel
B: 58 av 70 - 12 fel
C: 59 av 70 - 11 fel
Vi får se om jag gör Fas Fordon i kväll...
Har så ont i huvudet och nacken nu efter träningen...
Onödiga serier och lite mat nu kanske?
Bla bla bla bla...
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback