Stressar ihjäl mig.

Hejsan.
Jag har varit i skolan hela dagen -  trodde aldrig det skulle gå.
Blev en del tjaffs där...
Väl hemma så fortsatte jag att plugga allt det jag ligger efter i. Efter en timme kom jag på att jag gjorde uppgifter i fel ämne. Skulle varit i Småföretagande B men jag gjorde dem i A. Så det blev en timme till med att göra rätt uppgifter + ett arbetsblad som tog ungefär lika lång tid. Och då kunde jag ändå bara två av de fyra uppgifterna.
Nu är klockan 20.00 och jag har precis landat i soffan framför TV, efter att ha sorterat smutstvätt och lagt in en maskin.
Detta är en sån där dag som inte funkat utan tvätt och diskmaskin, så det är tur att det blev rätt efter mycket om och men ..
Jag har fortfarande inte ätit sedan i skolan men Rebecca gör äppelpaj så det blir mums.
Jag ska stax fortsätta plugga i form av renskrivning av ett Svenska B arbete och anteckningar i Naturkunskap A.
Är sååå trött...
Så skönt att det är studiedag i morgon så jag kan få sova ut i skamligt lång tid.
En annan typ av smärta har varit aktuell, emot vad jag är van vid.
Mina visdomständer växer ut. Det gör väldigt ont, även i käken..
Nej... Vi höres!
//
Wivica
Bild tagen av mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback