Teori, teori, teori

Hejsan!
Idag sov jag till tolv (!!!!).
Sedan dess har jag gjort körkortsteori med ett litet avbrott av att fixa "kontoret" till ett tvättrum lite snabbt.

Mest har jag läst i körkortsboken och i "Riskettan B" häftet om alkohol och sömn och sånt. Men jag har även gjort två tester:
Fas Fordon: 62 av 70 - 8 fel
Repetition: 48 av 70 - 22 fel


Repetitionen behandlar de frågor jag inte klarat av... 22 fel är LÅNGT under godkänt men jag har nu är rätt bra inblick i vad för luckor jag har i mina kunskaper.

Så nu läser jag på om alkohol, halka, mörker och lite om däck..

Jag pendlar mellan att "yezzz detta fixar jag" till, "jag kommer garanterat kugga".
Men jag försöker att övertala mig själv till att om jag kuggar så är inte det hela världen. Då vet jag vad jag inte klarar och kan göra om provet inom två månader då jag övat ännu mer!
Men det är svårt att acc. det.


Nej tillbaka till övandet nu. Körlektion i morgon.
Idag blir det tydligen pannkakor till middag... :o

XoXo
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback