Todaaaay...

..kommer jag nog inte hinna blogga mer.
Efter skolan (eller snarare en timme innan skolan slutat) så ska jag åka till Jönköping och förhoppningsvis bli med skor. Det ska bli skönt att slippa frysa om fötterna. Och kanske hittar jag något mer.
Antagligen ska jag också gå på härliga Ikea och försöka få tag på lite saker som vi behöver få hem.
Hittills idag har jag försökt att få igång mitt företag och det går väldigt långsamt framåt.
Det är inte enkelt eller riktigt kul att vara själv.
Men om turen är på min sida så kanske affärsidén ändras till det jag ville från början och då blir det genast både enklare och roligare. :)
Vi håller tummarna...
och jag kämpar på....
Rebecca åker till Stockholm idag och kommer inte hem förrens på fredag eller lördag. Vi önskar henne lycka till. <3
Imorgon kommer darling Angelica och stannar över helgen.
Efter det följer troligtvis Rebecca med Ange hem till mamma och tillbringar lovet där en del.
Själv kantas hela lovet av möten och dyl.
Have a nice day.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback