"tvätt"rummet.

Ja... här har vi då tvättrummet/stora förråddet inne som vi fixat när vi fick tvättmaskin.
Det var här jag spikade igår, som jag skrev på listan.
Det ser väldigt knäppt ut med påsk-lakandet över bordet men det är för att vi har ett utebord som flagnar av sig på tvätten annars. Vi väntar på att kunna köpa ett ordentilgt bord, men detta går alldeles utmärkt så länge.
Spiken är för att jag ska kunna hänga kläder på galgar utan att behöver bära all tvätt in till klädgaderoben i Beccas rum. Det klarar inte min rygg eller mina händer. Nu kan Becca hämta och lägga in kläderna när hon kan istället.
Här har vi även allt som ska skickas till mamma, toapapper, 95% av Rebeccas böcker och annat.. :)
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback