En evighet av sömn

God kväll!
En morgon med sömn och en eftermiddag med härliga Maria var toppen! :)
Väl hemma började jag återigen med teorin, gjorde två tester, en blev jag underkänd på och den andra godkänd på, men ändå över 13 fel och det är Max vad man får ha på det riktiga.

Började också läsa om boken igen...
Trycket är så stort. Vad gör jag om jag kuggar? Jag måste klara det!

Nu ska jag spela på min mobil lite, sen sova. Imorgon blir det en riktigt alltiallo dag för mig, medans Becca ska på dejt.

Om det är ngn som har ett mirakel lr två över så får de gärna mejla det till mig.


Natti natti! ;)
XoXo
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback