Fredag.

Mycket är jobbigt för mig just nu.
Åkte hem från skolan igår för jag bröt ihop lite. Och jag har varit hemma idag med.
Inflammationen i nacken hurts big time och det är även känslomässigt belastande. Jag är utmattad. Trött.
Rebecca tog för en stund sen bort tejpen sjukgymnasten satt i nacken (för avlastning) och det gjorde så ont att jag blev yr och illamående.
Har fått en ny muskelavslappnande medicin. Testade den först igår (efter sjukgymnast, läkares och kontaktlärares påtryckningar). Det var så larvigt. Märkte ingen skillnad alls. Fattar inte. Aja..
Soc hjälper mig inte med det jag har rätt till och allt krånglar.
Och pressen att klara körkortet nu i månadsskiftet... Oh, det kan verkligen ge mig både ångest, mardrömmar, panik och oro. Det är så viktigt att jag klarar det. Mitt och Beccas liv skulle se så mycket mer annorlunda ut. Det är så viktigt.
Körningen går bra, har 3½ lektion max kvar, och det är bara "finslipning" som de säger.
Teorin är löjligt förvirrande. Ibland blir jag precis underkänd och ibland är jag lååååååååååååååååångt över godkänd. Och det kan vara liknande frågor.
Konstigt, vad beror det på? Mitt självförtroende, mitt mående, tid på dygnet, eller bristande kunskap?
Nu ikväll ska jag och Rebecca fortsätta se One Tree Hill Säsong 2 och äta hemmagjord pizza och kanske ostkaka.
Det ska nog bli skönt...
Rebecca är bäst och asjobbig. Typiskt henne att vara det på samma gång.
Man kan aldrig helt arg. Skitunge. <3
Nu skriker hon i köket... Bäst att lyda *bugar och ler*
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback