it goes on and on and on...

Igår var jag hos läkaren och fick veta att jag fått en inflammation i nacken där mina skador är.
Ny medicin. Egentligen visste jag, jag har haft det innan och den senaste tiden har jag inte klarat något.
Svårt att vrida nacken, inte kunnat sova, huvudvärk jämt.
Men jobbig att det aldrig kan ta slut..
Läkaren sa att min kropp hamnat i en ond cirkel och att jag måste börja sköta mina mediciner så att jag inte förvärrar skadorna.... FML skrev jag då på FB. Förstår ingen hur svårt det är att proppa i sig mediciner som man vet att man kan bli beroende av?
Jag fick också skenor till händerna. De ska jag sova med och använda lite på dagarna.
Det kändes knäppt att sova med dem men mina händer var inte lika utmattade idag när jag vaknade som de brukar vara... Det är nog ett gott tecken.
Jag var hemma från skolan av samma anledning. Sov dåligt den natten och händerna funkade inte alls. (Kunde inte köra).
Pluggade hemma istället. Jag har bl a renskrivit 3 sidor anteckningar från Naturkunskaps lektionerna och ska fortsätta med andra ämnen sedan.
Idag fixar pappa mer med min/vår TV, ljudet är underbart men det är inget emot den fantastiska bilden.
Min HDMI sladd som jag beställde samtidigt har inte kommit än, så så länge lånar vi pappas.
Den ser liten ut men det är 40".
Jaha nehe, nu kom pappa med en påse godis och högtalare av någon anledning ^^
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback