reagerade bilder: Aangelica

häääääy igen :)
dagen ha varit låååång & jobbig.
morsan följde med t skolan för att prata
med rektorn, medans mamma gjorde de så
skulle ja sätta mej i ett rum
med alla tjejer i klassen &
berätta om min behandling & vad ja tycker & så vidare.
det gick väl bra, de var iaf tysta & lyssnade :)
sedan kom mamma
så pratade hon med alla oss,
slutade med att alla satt på bordet & skrattade åt varandra (:
fridas skämt:
mamma: HAHA varför sitter du under bordet?
frida: ja är en hund HAHAHAH :p
mamma: haha okej 
frida: jag är UNDERLÄGSEN!
HAHHAHA :D
men iaf, gick på alla lektioner.
fast bråkade men Åke (min mattelärare)
eftersom han lovade mej att inte börja innan ja kom,
men hållde han det? NÄE.
så 70 jävla sidor ska ja hinna komma ifatt :o
men aja, sedan cyklade vi hem & åt
& sånt :)
& nu slappar sarha framför min tv &
ja framför datorn :)
men orka inte skriva mer (A)
så puuuuuss :*
.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback