Tisdag.

Nu börjar jag Engelska B om 15 min.
Varför gav jag mig in på den skiten?
Socialen drar ut på tiden ang, installation av maskinerna, igen, så ikväll ska jag tvätta mellan 19-22.
Jag har inte den blekaste hur det ska gå, framförallt när jag ska upp 6 i morgon för körlektion...
I ALLA FALL....
Igår var jag på MR (röntgen) och det var skitjobbigt.
Mådde illa, fick jätteont av att ligga i den maskinen i 1½h.
Men nu är det bara hålla tummarna och idag är jag fit for fight igen.
Än så länge.
Behöver mina vänner nu.. Känner jag.
Äch... Det är bara att fortsätta med Engelska projektet -.-
God morgon!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback