Idag känns livet underbart!

Hejsan!
Efter en skön, utvilande och rolig helg i Nybro hos pappas flickvän Camilla och hennes söner, så har vi sovit ut och vaknat till ett underbart väder.
Smärtan är liten idag och jag och Angelica har fixat lite här hemma.
Vi har ett "nytt" soffbord, Angelica har dammsugat, jag har städat föråddet för att få ut det gamla soffbordet dit.
Angelica har sopat altanen jättefint och jag har tvättat några maskiner tvätt och hängt upp ute i solen.
Jag har även varit och handlat lite med Line mfl. Det var trevligt :)
Nu ska jag vila lite och vänta på att tonåringarna ska bestämma sig för vad för mat det ska bli..
Rebecca?
Hon är nästan aldrig hemma numera hahaha.
Förra veckan var hon i Ullared, sedan åkte hon till Stockholm - med skolan.
Efter det åkte hon till sin kille i Jönköping och idag är hon med hans familj på Öland över dagen.
Vi saknar henne.
Hoppas allt är bra med er!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback