Så duktig så:)

Hejsan!
Ja som Ange skrev så ber vi om ursäkt för dåligt bloggande. Mycket är på G nu.

Jag har varit riktigt duktig den senaste tiden:
- Rensat hela köket och kastat tre Ica kassar med skräp osv.
- rensat ut lite saker jag inte använder.
- jag och Becca har städat garderoben och rensat där. Nästan en svart sopsäck med kläder blev det. Så duktiga vi varit med att gå ner i vikt:)

Idag började dagen med en trip till second hand med Line och dem. Fyndade en lampa, en present till söta Alva Balja och ett tunnare täcke. Sedan handlade vi mat.

Sedan bakade jag DumDum bröd. Blev bra tror jag. Skulle bakat muffins och bullar också men helt plötsligt fick mjölet för sig att vara slut. Aldrig hänt förut :o

Blev en powernap efter det och sedan ett bad. Därefter en lång promenad ned Angelica och hundarna. Underbart :)

Hoppas ni också haft en mysig lördag!

//
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback