Blogg försvunnen

Hejsan hoppsan!
Min blogg Säg Din Åsikt har försvunnit. Fantastiskt vad bra teknik är, not!
Aja, då kan ni bara följa mig härifrån då antar jag.
Vart Ange är vet man aldrig...

Idag har jag simmat med en egen lärare. Jag har fått hjälp med det för att bli godkänd i Idrott A och så att det blir så anpassat utefter mina skador och vad jag klarar av som möjligt. Jag kan inte säga annat än att min skola är fantastisk.
Simningen gick i alla fall bra. Det är värt att kämpa på med, smärtan var inte lika påträngade i vattnet.

Sedan var det skola till 15.15, då man satt med Louise i skolan till 16.30 då Line kom och hämtade oss.
Under tiden så hann jag lämna in sista uppgiften i Småföretagande A! Yey! På provet blev jag precis, precis godkänd. Nu slipper jag den kursen. Glad tjej indeed.

Sen körde snälla Line mig för att handla, och Louise var så snäll och hjälpte mig bära.
Hemma började jag tvätta och vika tvätt. Rebecca gjorde mat, sedan såg vi filmen Abduction med Taylor Lautner. Skit bra, rekommenderas.
Nu har jag nyss hängt tvätt och lagt in en ny maskin.

Strax ska jag nog lägga mig och läsa efter lite till hushållsarbete.
Ryggen gör riktigt ont idag med, men jag lever.
Hoppas ni alla har det bra!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback