FREEEDAG!

Hejsan!
Idag har vi redan hunnit göra en del.
- Hängt upp en maskintvätt,
- shoppat på rea i någon butik här,
- varit på Puss,
- fixat min klocka som jag fick av Becca i julklapp på UR & GULD,
- varit hos läkaren med mig,
- jag har gått till Rosendahl för att lämna intyg,
- Rebecca har hämtat sin kille på stationen,
- handlat mat,
- gjort tomat och löksallad
Jag är trött, jag fryser och huvudvärk närmar sig.
Snart kommer vad jag tror är Lotta och Line förbi för att hämta en påse med visningsex från New Body.
Ikväll kommer antagligen Rebeccas kompis Jonizz också, och kanske exkex marcus.
See you!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback