Helgen och idag!

Hejsan!
I helgen var ju Rebeccas pojkvän och hennes kompis Joniiz här :)
Det blev mest att spela Diablo 2. Var trevligt.
Igår hämtade jag min Leah Lus för umgänge ett tag fram över. Mysigt att ha henne här, trots att hon är så omständig och otymplig :)<3
Idag så har jag varit hemma eftersom att jag inte visste hur jag skulle ta mig till skolan.
Efter ett tag lyckades skolan ordna skjuts så att jag kunde åka in till Engelskan (B) och göra ett bokprov.
Kul att man fick en ny tjock bok när man var färdig... Puh..
Jag har även tvättat, städat och gått på massa promenader med hundarna.
Imorgon har jag äntligen en tid hos min kurator där jag bor, alltså inte psyk.
Skönt!
Fick även veta idag att jag har fått beviljat färdtjänst till och från skolan!
Yey! Hoppas på att närvaron kommer bli högre nu då.
Jaja, nu ska vi hitta på något annat.
Puss puss på er alla där ute!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback