Söndag

Hela helgen har gått ut på att vila upp sig efter begravningen, försöka må bättre, umgås med Alva och Angelica, städa och ta hand om alla hundar.

Igår var jag, Rebecca och exkex Marcus var och åt i Gislaved igår. Det var gott.

Idag har jag nästan bara legat. Haft någon så fruktansvärd migrän, så vissa delar av dagen minns jag inte. Läskigt.

Mamma och dem var här en snabb stund minns jag och gav mig medicin o hjälpte mig till sängen. Tack<3

När jag mådde lite bättre åkte jag och exkex och handlade lite. Sen gjorde jag den dagliga städningen som bara måste göras nu när vi har valparna. Var så jobbigt att jag nästan grät.


Annat bra att uppdatera:
- valparna är fortfarande till salu snarast!
- Alva är lika söt.
- Rebecca är lika underbar och förstående.
- Angelica lika fin o goer:)
- Bilder från begravningen kommer komma upp när jag orkar och klarar det.


Imorgon : skola.

Natti!

// Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback