tårarna är du värd.



kan du se mej? kan du se hur ja försöker överleva, kan du se mej fälla alla 
tårar för just dej? kan du se mej bestämma mej att ja ska lyckas för din skull?`
kan du se mej älskade farfar!?

försökte vara så stark ja kunde idag, men tillsist gick allt utåt.
när alla pratade om alla minnen med dej fick det mej att tänka på hur underbar
du var, och vilka steg du gjorde genom detta liv, du var & är min förebild.
GUD VA JA SAKNAR DEJ!
ville bara öppna kistan & se dej en sista gång.. en ändaste gång till.
ville bara få krama om dej en sista gång. alla minnen du lämnade kvar här hos oss alla
kommer såras men kommer också sprida glädje & lycka.
en tanke med dej gör mina beslut lättare.
farfar, ja grät idag, men vet du? du var värd varendaste lilla tår ja fällde just idag.
du är värd mitt mående, du är värd min känsla.
du är och var alltid fantastisk. 

rip, ja älskar dej farfar! ♥
tänder ett ljus för varje dag som går utan dej.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Vad fint skrivet av dig Angelica,så stolt över dig`pappa`Kram.

2012-02-25 @ 16:34:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback