Det här med rubriker alltsåå..

I helgen blev det bara att sörja, sova, äta och börja om igen.
Både jag och Becca har knappt klarat något annat.
Marcus (exkex) har varit ett enormt stöd, framför allt för mig, men nog även för Becca.
Han kände ju också farfar.
Han har försökt få oss att göra annat, bland annat gjorde vi bullar och munkar.
Jag vet att vi varit och handlat och att jag har städat lite i någon omgång. Men har svårt att placera saker på vilken dag.
Farfar skulle ha fyllt 70 år i lördags.
Angelica, mamma och Magnus kom förbi när de var i svängarna och leverarade hundar, i söndags.
Ange fick sina julklappar. Det var så skönt att se henne.
Idag har jag varit hemma.
Behövde en dag till att smälta farfars död och besked från psyk.
Imorgon måste jag försöka.
Morgondagen börjar med en prov i företagsekonomi.
i vanliga fall är jag riktigt dålig på det,
så vad jag nu är när jag mentalt är någon helt annanstans vill jag inte tänka på.
just nu ser vi på "Jag saknar dig", filmen som baseras på boken "Jag saknar dig, jag saknar dig", skriven av Peter Pohls och Kinna Gieths.

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback