Helgen och idag!

Hej svejs!
Helgen har varit fantastisk.
Louise sov över och Rebecca var hos sin älskling.
Jag och Louise var med exkex Marcus och vi åt på Burger King. Vi var uppe till 4 på morgonen.. Men fasen vad skoj vi hade :)
Igår var jag hemma från skolan, hade feber, ont i magen och var ledsen, mest för att jag hade ont men även för annat. Rebeccas kompis Joniiizz (blogg), följde med hennes igår efter skolan och sov över tills idag. Yey!
Jag hade gjort mat. Med stöd från FaceBooks people :)
Det blev egna klyftpotatisar, stekt kyckling, grönpeppar sås gurka, paprika, baguetter och annat tillbehör.
Blev rätt gott.
Sedan gjorde Marcus marängsvisch och vi såg på lite TV.
Idag är jag tillbaka i skolan med lite feber, men jag lever.
Vi får se hur dagen går :)
//
Wivica

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser jätte gott ut :)

2012-01-25 @ 22:52:31
Postat av: Sara

Det ser jätte gott ut :)

2012-01-25 @ 22:54:39

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback