Idag

Idag var sista dagen av lovet.
Imorgon börjar skolan men innan det ska jag på skolmöte.
Vi får väl se hur allt går.

Idag har jag varit hos Line m familj. Jag, hon och Lotta var ute och gick en lång runda med Molly Mus och sedan när Rebecca kom dit efter skolan så fick vi äta av Kristers goa mat. Mums!

Jag övningskörde och vi var och handlade och hämtade ut paket. Väl hemma packade vi upp, exkex kom en sväng förbi, såg lite tv och slappade.
Nu ligger jag i sängen färdig för att sova - är så fasligt trött, och Becca Bus ligger i badet.

Har outfits att lägga upp men orkar aldrig sitta vid datorn längre, antar att det kommer igång igen med skolan...

Håll ut.

Det försöker iaf jag.


//
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback