Igår

Igår hände mkt.
Jag mer eller mindre gick hela vägen från skolan och hem.
Hur jag lyckades med det vet jag inte, men när man väl kom hem så fick det bli värme och medicin. Idag dunkar hela ryggen och nacken. Men vet ni?
Jag lever!

Det var skola mellan 8.30-16.00, och sedan hade Becca ett möte hon ville att jag skulle följa med på. Efter det gick vi till banken för att skaffa nytt konto till henne. Hon verkligen plockade hem mkt vuxen poäng igår min lilla bus!

Efter det blev det att handla lite smått. Hittade dock inte ens hälften av vad vi behövde men vi verkar överleva ändå.

Jag saknar min "familj" i Hillerstorp och att få sova så där över mycket.

Nu blir det strax skola igen.
Kämpa kämpa.

Hur mår ni där ute i världen?

//
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback