Tisdag

Hejsan på er!
Denna dagen har det vart typ full rulle.
Från jag vaknat tills för en timme sedan typ har jag pluggat. Morgonen började med företagsekonomi-prov i småföretagande A- kursen. Jag vet inte riktigt hur det gick.

Sedan började alla lektioner. Puh. Men det gick bra. Väl hemma fortsatte jag med en uppsats i småföretagare A kursen (jag bara tänker bli färdig med den nuuuu), "Företagande i Gnosjöregionen". Roligare har man haft.

När jag gjort vad jag kunnat med den gjorde jag färdigt sista PowerPoints uppgiften jag låg efter med i Programhanteringen. Nu är det bara alla uppgifter i Excell kvar där.

Den lilla tiden som inte gått till plugg idag har jag lyssnat på ny härlig musik som jag laddat min fina IPhone med, bakat lite snabbt samt suttit vid datorn.

Har bland annat beställt hem en bok.

Det har varit skönt att klara av att göra något idag. Vissa perioder blev saknaden av farfar väldigt påfrestande men all kraft gick åt till att fokusera om. Försöker tänka som Line sa: " din farfar hade velat att du ska klara skolan". Jag är ledsen för att han aldrig fick se det, pga mina och andras dåliga val som gör att jag tar studenten senare.

Nåväl.

Nu ska jag sova! Imorgon blir det idrott med egen lärare, vi ska se hur min kropp klarar av simning!

// Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback