Torsdag

Hejsan!
Idag så var vi i Gislaved med skolan som sagt.
Gör så satans ont att åka buss...
Och trots att jag kämpade på så fick jag åka hem efter lunch.
Resten av eftermiddagen har jag gjort vad jag kan för att minska smärtan så jag kan gå i morgon.
Nyss har jag tagit ett varmt bad men det verkar ännu inte ha gjort någon skillnad.
Jag har även försökt att få något gjort av allt jag ligger efter i, men det har bara blivit lite läsning i Svenska B.
Kan ännu mindre koncentrera mig när jag har ont.
Aja, ikväll så ska vi se film.
Rebecca har lyx denna terminen, hon har ingen skola på fredagar. FUSKIGT som tusan.
Andra måste kämpa på...
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback