trött ffs

åååh, trött.
såå trött..
glosorna går inte in.
vi har fått koka varmvatten för att jag skulle kunna tvätta mig.
pengarna är sena.
jag måste åka buss en dag till.
jag missar alla bra program på tvn.
angelica verken bloggar eller pratar längre.
saknar pappa *orolig*
möte i morgon.
fick gå hem från stationen idag, smärtsamt till tjugoentusen.
h*n ringer för att prata om sig, give a fuck about me.
och jag vill ha en ipad men kan inget.

Men ändå, ÄNDÅ, gråter jag inte idag.
Det kan bero på att Rebecca är helt fantastisk.
eller att jag tror att allt blir bra någon gång.
eller på att min sömnmedicin hela tiden gör att jag inte kan känna ångest.
eller något för den delen.
eller för att Louise finns, finns och är så underbar.
eller för att jag är van.
men främst kanske för att jag känner att jag just idag kan ta allt det där uppe.

Det var de positiva och negativa för idag.
Natti, dax för en ny dag imorgon.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback