Vardagen är tillbaka.

Vad det nu är för något ;P

Skolan började igår. Ligger mer efter än vad jag anat.

Så idag har jag använt all ledig tid på skolan och tills nu hemma, på att plugga ifatt så mycket jag kan.
Jag har gjort färdigt bokföringsuppgiften i kursen som jag fått förlängd. Småföretagande A. Klurig kurs faktiskt.

Jag har också nyss gjort färdigt en uppgift i Programhantering (Office).
Den skulle göras i Power Point, det är kul men tar tid.
Nu har jag bara ca 4 prov och 8-10 uppgifter kvar.
Lite svårt att avgöra, för att hitta alla lärare och att de ska ha tid just när man hittar dem är otroligt svårt.

Alla säger; stressa inte, ta en bit i taget. Lätt sagt svårare gjort när man satt sig/hamnat i min situation.

Förutom pluggat och varit i skolan (som tagit nästan hela dagen)(och som gjort mig sinnesjukt trött), så har jag varit en sväng nere på Ica med söta lilla Lotta och fina Line, för att handla.
När jag ändå skriver uppenbarligheter som att man handlar på Ica, så kan jag påminna om att det kostar att leva. Och framförallt att torka sig i röven.
Nu ska jag rensa huvudet med en liten promenad med bra musik, och sedan lägga mig i ett bad för ryggens skull.
Det är tufft nu, även därför Ange saknas i bloggen. Jag saknar henne så mitt hjärta blöder.

Men vi båda kämpar på och gör vad vi kan för att allt ska gå i gång och gå runt.
En flytt väntas även inom kort, för mig och Becca Bus.
Hoppas allt är väl med världen där ute!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback