En lugn lördag

Halloj!
Idag har det varit cool lugnt i huset.
Angelica och Jocke har suttit barnvakt, Rebecca är hos sin kille.
Jag vilade, lyssnade på ljudbok, städade, tvättade 2 maskiner och läste. Härligt.
 
Som många säkert redan läst på FB ska vi flytta, till en annan lägenhet på området.
I denna är det:
  • En läcka - minst
  • Mögel
  • Fuktfläckar
  • Öppet i taket
  • Möjligtvis kackelakor
Och det är bara de största felen.
Men den lägenheten jag, Becca och Ange valt är:
  • Fräsch,
  • snygga tapeter
  • är större, dock lika mkt rum
  • balkong där solen inte står på på morgonen
  • i ett trapphus = folk kan inte springa på ens balkong
  • två toaletter, tack gode Gud
  • har mopedförråd
När vi ska flytta vet vi dock inte, det kan bli imorgon eller den sista. Det beror på hur fort hyresvärden kan få de som bor/håller på att flytta ut att flytta ut snabbare. Det blir tufft att flytta när både jag och Becca jobbar och med min rygg/nacke. Men vi ser framemot ALLT som innebär att vi slipper denna lägenheten.
Vi har redan startat packningen och på FB har vi lagt ut försäljning med massa saker vi inte behöver längre.
Det skadar inte att försöka i alla fall.
 
Hoppas ni mår bra :)
//
Wivica
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback