heeeej alla igen :)

jag har varit väldigt dålig på att blogga, men har massor att göra som vanligt :/ 
men iallafall, häär kommer lite som jag har gjort under dem senaste dagarna/veckorna.

nästan hela förra veckan så höll joakim & pappa på med att fixa 3mopeder & 2bilar
medans jag bara satt och kollade på :p haha rätt så jäkla tråkigt, men kul att se andra jobba ändå :p
sen har man bara umgåts med familj, pojkvän & vänner, och bara tagit det lugnt :) 
men i Fredags så åkte jag och jocke till värnamo, så bjöd han på mat och köpte lite godis & 
sånt , en helt underbar dag :') 
På lördagen så satt jag och jocke barnvakt åt hans lillasystrar, samt tidigt som vi gjorde
det så bytte jocke rum, sen efter en helt okej men utmattad dag så åkte vi hem till 
pappa och pratade lite ^^
Och idag så har man bara tagit det lugnt och sådant, var nyss ute och gick med
wivica, molly & rebecca :) riktigt skönt! 

- men nu måste jag äta, så puss hej! 


/ angelica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback