Jobba jobba joooobbaaa

Hejsan! Uppdateringen är dålig eftersom mycket är på gång. Dessutom är nästan hela familjen samlad och då vill man ju bara umgås när man kan. :) Vi väntar fortfarande på nycklar till den nya lägenheten så vi kan börja flytta men det verkar dra ut på tiden. Vi får väl se.. Idag var det senast vi skulle få dem såå. Möglet börjar göra det riktigt tungt att andas för mig och jag är så där dåsig och trött. Går ingenstans utan min bricanyl. Jag försöker jobba på vad jag klarar.. Och samtidigt ordna kuligheter till Angelica här under resten av sommaren. Hon ska till BodaBorg med kyrkan, Läger på Hjelmserydsstiftelsen och vi hoppas på en runda till Liseberg.. Hur mår ni i detta underbara väder? Kram Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback