Dödstrött..

Hejsan!
Igår var man ute lite med pappa och åt pizza och drack gott.
Sen var man syskonledig under natten/morgonen och idag vid 15 fick vi äntligen träffa Lotta och lilla Liam (och underbara Line oh Krister såklart)!
Så underbart! Jag är så stolt över min Lotta och Liam är helt fantastisk!

Och han verkade gilla mig! :)

Lotta fixade även Angelicas naglar - vilket gjorde henne skit lycklig och Lotta fick träning. Medans jag satt och gosade Liam till sömns. Urmysigt!
Sedan hem, tvättade två maskiner, blötsopade golven och gjorde mat.
Pappa kom och åt med oss sedan hängde de lite här och sedan åkte de hem och sov hos pappa.
Så syskonledig en kväll till. Skönt faktiskt! Men saknar mina småglin..
Jag är jättetrött men håller på att lägga ut saker för försäljning så måste hålla mig vaken.
Jag var egentligen verkligen tvungen att plugga men tiden bara försvann. Förstår fortfarande inte hur...
Hoppas allt är bra med er!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback