Vilka trogna läsare vi har!

Tänk att ni stannar kvar trots att vi inte kan uppdatera så ofta.

Jag ligger som sagt riktigt sjuk. Har haft en svår maginfluensa i ca 2 veckor och nu har jag blivit tillräckligt frisk och har slutat kräkas så att jag kunnat börja med penicillin med resterande infektioner i kroppen. Behandling med penicillin är alltid jobbig för mig men jag håller ut.
Dessutom har jag smittat min stackars lilla pappa:(
Hoppas han blir bättre snart.

På fredag är det skolavslutning och man har klarat sig igenom andra ring. Jag hoppas jag kommer kunna gå, jag saknar dem alla i skolan!

I helgen är det också Järnbärardagarna! :) det hoppas jag också att jag kan gå på...

Snart är jag så frisk att jag äntligen kan träffa min fina fina Lotta med sin fina fina Liam!

Hoppas ni är friska och krya där ute!

//
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback