Effektiviteten fortsätter.

Sov till typ halv nio, började läsa eng boken, såg lite tv, gick ut med Leah.
För att vara ÄNNU mer effektiv läste jag under tiden jag gick med Leah.

När jag kom hem åt jag frukost, skrev veckoplanering, matsedel och inköpslista. Sedan började jag räkna matte.. Vill så gärna hinna ett prov innan praktiken.

När jag gjort så mkt jag kunnat där så började jag skriva ett av alla brev jag måste få iväg.. Ont i handen gjorde det men det är kul att för en gångs skull skriva traditionellt..

Sen vaknade Joniiz och nu ska vi gå ner och ta en fika med mamma och Alva. Sedan blir det antagligen att handla med Line eller Krister:)

Höres!

// Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback