Helg i min smak!

Hejsan!
Denna helgen är Becca hos sin kille, vilket innebär egentid för mig :)
Jag har gjort det jag vill/behövt när jag velat och behövt det.
Nu ikväll kom Joniiz hit för att spendera lite tid..
Exkex kom en stund också, vi spelade "Draw something", en app för mobilen.
Imorgon kommer Becca igen.
Jag har stor städat, pluggat, jobbat lite i företaget, varit ute med Leah.
Träffat mamma, Ange och Alva lite.
Handlat..
Sett TV..
Känner mig väldigt produktiv nu på kvällen.
Har förberett prov i Export och Import som jag ligger efter i.
Nu funderar jag på att antingen sova eller skriva brev som jag borde gjort för länge sedan..
Vi får se...
Nyss var jag och Joniiz ute med Yuuki och Leah, kastade lite sopor, och jag hängde tvätt och la in en ny maskin..

Den kommande veckan blir det fullt upp.
Jobba 2 dagar - efter skolan.., minst 2-3 prov, elevråd, läkarbesök, psyk står BLAND ANNAT på schemat. -.-
I will die..
//
Wivica

Kommentarer
Postat av: Joniiz

det kommmer gå bra bra, ta det bara lungt så ordnar det sig, ta det lungt någon dag, och ba chilla, :3

2012-03-04 @ 01:24:38
URL: http://coffeecupcake.bloggplatsen.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback