Helg sweet helg :)

Hejsan!
Sovit ut idag och sedan vi vaknade har jag och Ange letat efter allt till henne mobil.
Det gick inte bra.
Men efter extremt mycket om och men så har hon nu ett års gratis sms (5000st/mån), telefonen går att använda och i veckan får hon ett års gratis mobilsurf också. Samt att hon får 50 kr extra att ringa för de kommande 6 gångerna hon tankar mobilen.
Jag är bäst. Helt enkelt.

Huawei Sonic.
Hon har världens bästa systrar.
True story.
Nu har hon stuckit till sin kille, Rebecca är hos sin över helgen.
Jag har betalat hyran, bokat och betalat biljetterna för mig och Ange till dit dem ska flytta, duschat
och lagt in en maskin tvätt.
Nu ska jag fixa lite i köket och sedan börja gå i detta fina vädret för att handla.
Jag ska möta Ange där så hon får bära.
Vi har fortfarande inte ätit eftersom att det vi har inte duger.
Hur mår ni i detta fina vädret?
Glöm inte ställa om klockan på söndag! Jag vet inte vilket håll dock xD
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback