App-tips 1. - RunKeeper

Runkeeper (Iphone):
Jag blev nyligen tipsad av min lärare om den här appen.
Detta för att jag ska kunna bevisa att jag gjort aktiviteter utan att hon är med eller behöver sätta upp kontroller.
Jag blev så glad eftersom den här appen har precis allt jag letat efter - och är gratis!
RunKeeper hjälper dig att registrera aktiviteter du gör och mäter det mesta.
Du väljer aktivitet och startar. Sedan räknar den avstånd, hur mycket kalorier man bränt och hur lång tid man höll på - och massa annat.
Den har inbyggd GPS som visar vart du varit och vart du är.
Den sparar också de aktiviteter du gjort om du väljer det, på så sätt kan du enkelt följa upp din träning.
Dessutom så får du ett mejl när du slagit ditt personliga rekord i olika kategorier! :)
Den är verkligen värd att ladda ner!
Den får fem W av fem!
WWWWW



//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback