Jobbig kort vecka

Hejsan på er!
Jaha, denna skolveckan har varit kort, bara tre dagar. Två korta dagar pga nationella.

I onsdags började dagen med svenska nationella.
Igår var det heldag o en seg sådan.
Och idag började morgonen med engelska nationella och efter det ett affärsjuridiks prov.

Sedan skjutsade skolan så snällt hem mig:).

Angelica har varit lite hos pappa idag och Rebecca har åkt till sin kille över helgen.

Jag har en sju meter lista med saker jag MÅSTE göra. Så jag har tänkt att börja med ett bad och tvätta/vika istället för att sätta igång med listans uppgifter.

Nejdå, skojar. Efter det så ska jag börja med allt jag borde. Kanske.

Nästa vecka har jag nämligen full vecka med 6prov (!!!!).
Därav två nationella. Sinnessjukt. Men ska använda mig av helgen till att förberedda mig för allt så mycket som möjligt.

Imorgon blir det förhoppningsvis grillning med pappa samt planering.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Peace:)

// Wivica

På bild:
Angelica och hennes kompis Matilda för en stund sedan. Söta tjejer:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback