Tack för bloggpausen....

... som vi tog helt utan att ens meddela det!
Ändå håller statistiken sig av någon anledning, tack!
 
Här händer mycket grejer, Vi alla pluggar på,
jag för min del har varit sjuk mycket denna terminen. 
 
Praktiken är igång två dar i veckan och självklart så är jag på mitt älskade bibliotek.
 
Denna veckan har hittills varit riktigt känlsomässigt tung, men varför kan man inte skriva här än. Men vi reder oss. 
 
 
Jag vill passa på att tipsa er om familjens loppis sida på FaceBook där vi säljer enormt mycket grejer. Allt möjligt. Billigt. Sök på "Familjen Warrén loppis" och tryck gilla! :)
 
Hur mår ni alla där ute?
Kram Wivica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur m¨nga läsare har ni? :)

2012-10-19 @ 23:03:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback