- saker & ting förändras faktiskt.

-

heeej igen ;)

det var jätte länge sen jag skrev här.. jaaaag vet! 
ja som ni ser så har jag fått en chihuahua av wivica, mamma & pappa :')
blev helt galen! :$
haha men iallafall, har börjat skolan igen vilket känns helt fantaststiskt!
mycket att jobba igen men hittills så funkar det kanon :) 
sitter och gör lite matte & sen så ska man hoppa in i duschen, och sedan
blir det väl att gå och lägga sej.
& imorgon blir det skolan & sedan på kvällen gå & kolla på
min finaste kåmpis match (y) 
vi får väl hoppas på att dem vinner stort :) 
men nu ska jag gå :/ 

puss på er så länge! (A) / angelica ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback