Inhandlat i Jönköping.

Förutom Rebeccas bokhylla, som ni kan se HÄR, så handlade jag:
Halsduk/snodd: Lindex 79,50:- Slickepott: Ikea 9:-
"Tidnings - o pappersställ": 2 pak med 4 st i vardera, Ikea 19:-/st
Ni kan se dem i hyllan HÄR.
Vinterstövlar: Skopunkten REA 99:-
Kofta: Lindex REA 149:-
Att jag skulle köpa koftan och snodden var inte tänkt eftersom jag inte hade några pengar till det.
Men jag hittade ett tillgodokort som gällde på Lindex på 200 kr.
Eftersom att jag fortfarande inte har råd till vinterkläder/varmare kläder så bestämde jag mig
för att använda det kortet till mig själv. Egoistiskt kanske, men jag behövde det.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback